HOLIKA HOLIKA+ KONKURS




Azjatyckie kosmetyki znów królują w świecie kosmetyków i  
aktualnie jedną z przodujących dziś firm na rynku jest Holika Holika, dlatego specjalnie z tej okazji, postanowiłam przetestować maseczkę z ich nowej serii oraz  urządzić KONKURS, (jednak  o tym później)  


Czym jest Holika Holika?





jest to koreańska firma, która ma w swojej ofercie kosmetyki pielęgnacyjne do twarzy jak i do ciała. 
Jeżeli chcesz wiedzieć więcej odsyłam Cię do tej strony: http://www.myasia.pl/producenci-holika-holika
(gdzie również możesz zakupić te o to kosmetyki) 


 W czym tkwi sekret Holiki Holiki?

*ciekawe wykonanie kosmetyków (opakowań)

*jakość składników

*pomysłowość

*naturalność

*trwałość

*cena


 Moje pierwsze wrażenie po nałożeniu maseczki ''AFTER HARD STUDY'' i krótki opis. 





1. BABY PET MAGIC MASK SHEET- jest to pielęgnacyjna maseczka do twarzy na bawełnianej płachcie i ma na celu przeciwdziałanie powstawania trądzikowi, działanie przeciw zapalne, łagodzące oraz antybakteryjne 



  2. AFTER HARD STUDY MASK SHEET- oczyszczająco-łagodząca maseczka po ciężkim dniu nauki. Zawiera ekstrakt z olejku z drzewa herbacianego oraz zielonej herbaty.
Mój dzisiejszy dzień zaliczam do "After hard study", dlatego to ją właśnie dzisiaj postanowiłam przetestować i szczerze musze Ci się przyznać, ze jestem naprawdę pozytywnie zaskoczona jej efektem, pomimo tego, ze nie nigdy nie przepadałam za maseczkami w płachcie, ze z względu na nie wymiarowość  względem do mojej twarzy- (jeżeli wiesz o czym mówię) to od dzisiaj naprawdę je polubiłam, ze względu na efekt orzeźwienia mojej cery. 








Podsumowując:  z czystym sumieniem mogę Ci ją  polecić jak i pozostałe maseczki z tej serii oraz inne  koreańskie kosmetyki pielęgnacyjne  przodujące  na rynku, gdyż  one po prostu  mają swój urok, a przede wszystkim olśniewający efekt. 


KONKURS



    A  teraz coś o czym wspomniałam na początku, a mianowicie konkurs, w którym wygraną jest maseczka firmy Holika Holika- ''BABY PET MAGIC MASK SHEET"- jesteś zainteresowany/a?- w takim razie o to zasady konkursu: 

1. Należy zaobserwować moje konto na Instagramie: https://www.instagram.com/_miragesoflove_/

2. Udostępnić zdjęcię, (które znajdziecie również na moim profilu) na Instagramie z oznaczeniem mnie oraz hasztagiem #CANDYMAGKONKURS


3. Zwycięzce wybiorę w formie losowania

4. Zgłoszenia możecie wysyłać do 29 kwietnia

5. Aby wygrać należy spełnić wszystkie warunki konkursu inaczej następuje natychmiastowa dyskwalifikacja. 




Zapraszam do udziału w konkursie i obserwowania  bloga, gdyż  niedługo bedą pojawiać się kolejne konkursy :) 



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

HOT BODY by EWA CHODAKOWSKA

MY FIRST PHOTO SESSION IN A REAL PHOTO STUDIO