MY FIRST PHOTO SESSION IN A REAL PHOTO STUDIO

Ostatnio bardzo dużo się dzieje, (stąd to opóźnienie jak i zaniedbanie bloga, za co muszę Cię przeprosić): od września jestem w klasie maturalnej, a to wiąże się z ogromną ilością nauki, jednak znalazłam chwilę by opisać Ci jeden z eventów w jakim miałam okazję brać   udział.
Myślę,że wiesz  czym jest strona maxmodels, jednak jeśli jeszcze nie  to spieszę Ci z wytłumaczeniem:

 MAXMODELS 

    to serwis  internetowy, który zbiera  wszystkich ludzi ze świata mody, którzy zajmują się w mniejszym, bądź większym stopniu modelingiem i fotografią,  pozwala na poszerzanie    znajomości jak i rozwijanie swojej pasji, a teraz wracając do konkretów, to właśnie tam znalazłam ogłoszenie o konkursie na portret:http://todobrykonkurs.pl w którym później  postanowiłam wziąć udział i w ten sposób powstała ta o to sesja (+kilka zdjęć z poprzedniej sesji) ze znaną już Wam modelką- Natalią: 





                  udało się! przeszłam I etap, następnie dostałam maila by wysłać dodatkową pulę zdjęć by jury mogło mieć z czego wybrać i takim o to sposobem udało mi się wygrać kurs fotograficzny w prawdziwym studiu fotograficznym, który gwarantował certyfikat, a o to efekty sesji jaką miałam przyjemność zrobić


     








CREDITSY:

1. Modelka: Natalia Kuć
MUA: Natalia Kuć
Fotograf: Małgorzata Świderska (Candyshoot) 


2. MODELKA: SYLWIA KORONKIEWICZ / NEVAMODELS
/ www.nevamodels.pl/albums/sylwia- koronkiewicz/
MAKEUP: MAGDA WOJCIESZUK ORGANIZATOR SESJI: TODOBRYKURS.PL
SUPERVIZOR OŚWIETLENIA: SEBASTIAN SIĘBOR /SEBASTIANSIEBOR.PL
STUDIO: BAKARUM.PL
ASYSTENT: JUSTYNA


 CERTYFIKAT UKOŃCZENIA KURSU: 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

HOT BODY by EWA CHODAKOWSKA

HOLIKA HOLIKA+ KONKURS